Bästa helgen på länge!

Har precis kommit hem från Julia, sov där inatt efter spelningen. Det var en riktigt grym spelning, vi stod längst fram i mitten där vi dansade och sjöng tills vi blev helt svettiga och hesa. Det negativa var väl kanske att vi hade folk på vänster sida som ville till höger, och folk på vår högersida som ville till vänster så vi stod helt ihoppressade. Men det sket vi i och dansade lika mycket ändå! ;)
Vi kom hem typ tolv (?), vi var lite hungriga så vi ställde oss och fixade lite pizza. Tror klockan var halv fyra innan vi gick o la oss och vi vaknade runt halv två...

Nu ska jag gå och fixa mig för ska gå ut och äta med moster och mamma ikväll, mys!


Så här såg jag ut igår innan jag stack till Jullan. Var tvungen att ta bilden på typ 3sek så jag vette skutton vad jag gör för min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0