Ville ha...



...den här tröjan från JC. Åkte ut dit och skulle kolla på den för ett tag sen men den var slut. Har kollat på den flera gånger tidigare men såklart är den slut precis när man ska köpa den. Aja, det kanske var bra ändå. Ska försöka hålla i mina pengar nu, ska åka till Ullared om några veckor och vill ju kunna handla lite där borta ;).

Folk tycker man e knäpp som åker dit, men det är faktiskt riktigt kul. Och det är liksom inte skitsaker heller, vissa kläder är jättefina och det är ju bra för mig som är hästintresserad att åka dit och köpa på mig lite saker som ridbyxor och sånt, som kostar runt 600:- här hemma. I Ullared kostar ett par ridbyxor kanske 200:-, och då är det bra kvalité också.

Aja, nu ska jag gå och lägga mig. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

SvaR: Hihi tack :)



Vilken snygg header, du är så vacker! <3

2010-09-11 @ 11:15:55
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0