Kulturnatten och Sverigedemokraterna

Hade jättekul på Kulturnatten inatt. Tror klockan var typ halv ett när jag kom hem. Somnade i soffan när jag kom hem och vaknade klockan fyra :P. Gick direkt och la mig, men självklart så kunde jag inte sova. Det var liksom för tyst i lägenheten nu när katterna flyttat och Totte, mitt marsvin, inte längre står i mitt rum. Lyckades iallafall somna tillslut och vaknade klockan tolv.

Orkar inte berätta om resten av min dag, det har ändå inte hänt något intressant.
Imorgonbitti åker mamma till Bulgarien och jobbar, så jag får bo hemma själv/hemma hos moster denna vecka. Ska bli skönt att få klara sig lite själv, men samtidigt jobbigt att fixa skjuts till alla mina träningar och stallet. Visst, det går att ta bussen men då kommer det kosta mig ca 200:- för biljetter fram och tillbaka.

Aja nu ska jag fortsätta kolla på valvakan. Så som det ser ut nu så kommer SD in i riksdagen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0