Några timmar, sedan är jag kattlös

Idag åker de jobbiga, irriterande, busiga, hyperaktiva, söta, mysiga, kramgoa och världens gulliaste katter som vi varit kattvakt åt i 6 månader. I början var det inte alls kul. Jag sov jättedåligt eftersom att de hade rally ute i vardagsrummet nätterna långa. De har haft sönder mycket. Vaser, lampor, blommor, blomkrukor och jag vet inte vad. Dem är iallafall söta när de sover! :)
Men nu har deras matte fått tag i en lägenhet så de flyttar i eftermiddag. Nu när man har vant sig vid dem så kommer det bli jättetomt utan dem. Men det är ju tur att deras riktiga matte är min kusin, så jag komme rju allafall kunna träffa dem sen.

Nu ska jag gå och fixa mig lite, sen drar jag till Julia och käkar lite pizza innan vi åker ner på stan.




Pixie och Mini <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0