God natt! ♥

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorn väntar en jobbig, men samtidigt ganska skön och rolig dag. Vi har vanliga lektioner fram till lunch då vi ska ta oss ut till Björnön och springa 1 hel mil...Fast ju snabbare man gör det, desto snabbare får man sluta sen. Direkt efter det ska jag till stallet och rida lektion för att några timmar senare röra mig mot dansen för Slow dance lektion. Jag kommer vara svintrött på kvällen sen men samtidigt vara glad över all motion jag fått.
Nej men nu ska jag sova. Natti natti!


Jag vill ha sommaren tillbaka. Tänk att kunna ligga och sola tills man känner hur det bränner i skinnet för att sedan gå ner till vattnet och ta ett dopp. Hur underbart?!
Men jag får väl vänta ETT HELT ÅR tills nästa gång...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0