FREDAGSMYS!

Äntligen fredag! Ska bli riktigt skönt att få sova ut imorn, utan något alarm som stör. Eller iallafall inte halv sju. Min väckarklocka måste jag ha ställt på 11, annars skulle jag kunna sova hur länge som helst.

Mina planer för morgondagen ser ut såhär: På förmiddagen måste jag städa mitt rum, det ser ut som en bomb slagit ner där inne. Senare på eftermiddagen ska jag fixa mig lite för att sedan sticka hem till Julia och va med henne och Marcus ett tag innan vi sticker ner på Kulturnatten. Har faktiskt aldrig varit på Kulturnatten förut, har alltid varit borta just den helgen så det ska bli kul att kolla va det är för nått :).


Jag och Julia i vintras (;

Nu ska jag gå och fixa mig, sen gå o lägga mig och läsa nya FRIDA som kom tidigare idag.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0