Suck...

Asså jag blir helt deprimerad när det är så här grått ute, helt dötråkigt.
Får se vad jag hittar på idag, bestämde med pappa igår att vi skulle åka och fika på Kajens fik idag men vet inte om det blir av nu när det är så kallt. Försöker träffa honom så mycket som möjligt den här helgen för på måndag åker han till Småland och jobbar i två veckor.

Från måndag till fredag nästa vecka ska jag ha hand om Felicias häst Geaskur (eller Gurra som jag säger). Ska bli jätte kul, hoppas det inte regnar varje dag bara. Har planerat lite att jag ska rida barbacka ner till Gropen någon dag och bada med honom, om det inte är svinkallt ute.

Gurris

Nu ska jag gå och kolla om det finns nå kul o se på tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0