Renovering!

Sådär! Har setat och gjort en helt ny header, lagt en annan bakrund, samt mixtrat lite med mallen. Först fattade jag ingenting av mallen, jag fick prova mig fram och satt säkert i en halv timme och försökte klura ut hur man skulle göra. Jag har även gjort en ny "logga" eller vad man ska kalla det. En sån som jag brukar avsluta varje inlägg med där det står "Kramar, Onlywithbella". Den här gången blev temat turkost, min favorit färg! ;)
Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Fast jag vet att jag kommer ha svårt att slita mig från datorn "för jag ska bara..."




Kommentarer
Postat av: Dimalim

känner igen det där, jag ska bara :P

2010-07-24 @ 02:53:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dimalimsliv
Postat av: Onlywithbella

Haha ja, det tog mig en timme att slita mig från datrn ;)

2010-07-24 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0