Juste...!

Kom på att jag skulle lägga upp bilder på allt jag shoppat idag. Var nämligen i huvudstaden och shoppade med mammsen. Det var sommarrea nästan överallt, köpte ganska mycket men ändå gick allt på 1200:- sammanlagt. Det är jättekul att gå runt och handla när det är så billigt! Hittade faktiskt kläder på Kappahl, brukar aldrig handla där annars. Och det var faktiskt där jag handlade mest kläder idag, konstigt nog! :P



H&M 99:-


H&M 199:-


Kappahl
99:-


Kappahl
44,50:-


Kappahl 49.50:-


H&M Kofta, 199:- Halsband, 79,90:-

Det var allt jag handlade, utom två bh:ar som jag inte orkar ta kort på. Tycker inte det är lika intressant haha ;). Det var lite trist att det var så kallt ute idag. Vi satt ute och åt på Wok House men jag höll på att frysa ihjäl. Jag hade dubbla tröjor och infravärme, men eftersom att det blåste så mycket blåste den ju bort den värmen. För första gången på några måndader vart jag tvungen att ha tygskor. Brukar alltid gå i mina gladiatorsandaler annars.
Nej nu  måste jag gå och lägga mig annars kommer jag aldrig upp imorn.


Kommentarer
Postat av: Sandra

fina grejer

2010-07-25 @ 20:06:14
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Belinda

Tack :)

2010-07-25 @ 20:45:58
URL: http://onlywithbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0