July

Jaha då var det Juli då. Snart är det augusti och höst. Nej, usch så ska man inte tänka. Man får njuta av varje sekund av den efterlängtade sommarn innan den kalla vintern kommer igen.

Har varit på Framnäs tidigare idag och solat, men var bara där i lite över en timme för det var så jäkla varmt! Över 30 grader i skuggan. Inte ofta det är så varmt här i Sverige (:.
Men de senaste nätterna har jag sovit jätte dåligt. Bara vrider och vänder och vet inte vart jag ska ta vägen för att det är så varmt. Halv fem imorse hade jag precis slumrat till, men väcks då av att det dunkar i köksfönstret. Eftersom att vi har två kattungar hemma så tänkte jag att det är väl inget speciellt. Men på femte smällen gick jag upp och skulle kolla vad de höll på med. Precis när jag öppnar dörren till köket står Mini, den minsta katten, och hoppar upp för fönstret och landar mitt på våran glaslampa då den går i miljoner bitar! Det var bara att jaga ut henne ur rummet och börja sopa. Sen var ju jag ännu piggare. Lyckades iallafall somna till slut.


Mini som ligger och njuter på ballkongen :)



Nu ska jag dra ner på City festivalen med Ebba :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0