En lång dag...

Har inte uppdaterat någonting idag för internet har krånglat.
Jag var i stallet i FYRA timmar idag! Min mamma och moster var med ut för att kolla så eftersom att jag hade hjälp med mig så passade jag på att hoppa lite småhinder. På slutet fick de skritta ett varv var och asså det var det roligaste jag sett! Båda var livrädda och vågade inte ens släppa sadeln för att göra halt, haha.




Förstår inte vad jag gör för min, ser skittjurig ut :P

Imorse var jag ju på JC för att köpa jeans, köpte två par, ett par svarta och ett par mörkblå. De blåa var på rean och kostade bara 119:-! Eftersom att de går ut sig väldigt fort så tog jag en storlek mindre, trots att jag inte fick upp dem riktigt i grenen. När jag kom hem hade jag på mig dem i 20min och vipps, så satt dem perfa! :)
Båda var skitsnygga, är verkligen nöjd med dem. Bilder på dem kommer imorn, orkar inte fixa det nu ;).
Nu ska jag checka Criminal minds och äta popcorn! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 13:23:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0