Sjuk...

Finns det något värre än att vara sjuk? Och precis i början av skolan också, inte bra. Jag ville gå idag men mådde inte alls bra. Eller MÅR inte alls bra. Ont i huvet, näsan är som en vattenkran, täppt, nyser och jätte hängig. Men det är en sak som är så konstig, i lördags var jag med Felicia ut till stallet och då mådde jag jätte bra. Sen på kvällen började jag få jätte ont i huvet och blev snuvig. När jag vaknar dagen efter har jag världens förkylning. Jag hade ingen feber, men ändå kändes det som om jag hade minst 40 graders feber.
Blir hemma imorgon med, sen får jag väl hoppas att jag mår bättre då så att jag kommer iväg till skolan på onsdag. Vill inte missa för mycket.
Borde väl gå och äta nånting. Har inte ätit något på hela dagen, har ingen matlust alls när man e sjuk.





Kommentarer
Postat av: sofia

inte bokstavligt fet. ahah:)

2010-01-24 @ 22:20:06
URL: http://sofianna.blogg.se/
Postat av: johanna

åh tack :D!



haha fett kul när vi kollade på varandra hela tiden på singelträningen :P<3

2010-01-27 @ 19:00:18
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0