Slappardag

Den här dagen har varit riktigt soft. Jag har bara slappat idag. Planen var att jag skulle till gymmet och sedan promenera med Benny, sedan blev planerna ändrade, jag vart tvungen till att hämta benny genast så jag sprang till gymmet och sa att jag inte kunde komma den här veckan (har bokade tider) eftersom att jag har andra planer på lovet. Till slut gick jag aldrig med benny och kom aldrig till gymmet. Har bara setat hemma idag och kollat på olika filmen och tagit det lugnt, vilket var väldigt skönt!
På kvällen kom Moster upp en stund och fikade, hade inte träffat henne på ett tag så det var skönt att träffa henne igen.

Just nu sitter jag framför min stationära dator i ett litet hörn i vardagsrummet, inträngd mellan bokhyllan och soffan. Ska snart kolla på Jon & Kate plus 8 som börjar om 2 min. Vad som händer senare vet jag inte.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0