Skolfoto

Hade skolfoto idag och som vanligt blir jag både misslyckad och missnöjd. Får väl se hur klassfotot ser ut, hoppas det är mycket mycket bättre!
Jag hade på mig min gråa, stickade tröja ifrån H&M och vågit hår.
Fotografen var lite konstig/rolig. När vi skulle ställa oss så kallade han oss för massa knäppa namn. Ebba fick heta Maj-Britt, Sebastian hette Bengan och Martin Sixten hahah :P.
När alla hade ställt/satt sig till rätta och han skulle ta kort så tog han fram en strumpdocka? Alla ba "neeeej" hahaha.

Jag kom precis hem från en 3 timmar lång Musikalrepetition. Vi tränade på lite dans och sång med Sandra och Anders. Och lilla Leonard också, Sandras bebis :).

Nu hade jag tänkt mig att kolla på Idol och äta lite vindruvor :).

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0