Saturday

De e snart slut på höstlovet :(. Har verkligen ingen lust att gå till skolan i övermorn.
Idag var jag med Felicia ut till stallet för att hälsa på hennes polle, Geaskur (kallade han för Gurra eftersom att de e ganska svårt att uttala namnet :P) Det var en svart liten Islänning som var riktigt söt!

Vi red i skogen, elr ja, det var jag som red. Stackars Felicia fick gå:/. Först provade jag på lite passgång, det var lite konstigt och jätte svårt att sitta ner i. Sen kom galopp streckan, Felicia varnade mig att det skulle gå undan men att det skulle gå så fort trodde jag inte. Jag fattade galopp och det gick så fort att det var omöjligt att sitta ner, ställde mig upp och manade på han ännu mer, jävlar va fort det gick. Och det var riktigt kul :D.
Jag har lite dåligt samvete över att Felicia gick hela vägen, vi var liksom borta i öven en och en halv timme...Sorry :/ :).
Tack för en jätte kul dag Felicia :).


Sötnosarna :) (sorry för den dåliga kvalitén på bilderna, mobilkameran)



Kommentarer
Postat av: Feliiicia

Hahahahahaha, de är lugnt för mig, jag tycker mer synd om dej som fick ont i dina sittben =/

men de måste vi göra om?!



Kram <3

2009-10-31 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0