Besvikelse

Jag är lite besviken på den här danstävlingen som var i lördags faktiskt, eller mest på mig själv, jag har aldrig placerat mig så dåligt förut. Jag åkte ut direkt och kom 10/14? Dåååååliiiiigt!
Agnes därimot, som var helt säker på att hon skulle komma sist (som jag gjorde) vann hela skiten! Det var hennes första tävling i guld och så ba vinner hon. Du är grym!
I paren gick det iallafall bra, vi kom till final men vet inte riktigt vilken placering, mellan 4-6 iallafall.

Vi åkte 110 mil på 48 timmar :P Var skapligt trött när jag kom till hotellet men smet ändå in till Agnes och Fia några timmar. När håret var krusat och allt var klart inför morgondagen gick jag in till mitt hotellrum igen och la mig och sov.
06,00 ringde klockan, jag fattade inte vad som hände så jag kastade ner mobilen i golvet. Den fortsatte ringa men jag hade vaknat till lite av dunsen i golvet så jag stängde av alarmet och gick upp. Eftersom att tävlingen inte började förän 11 så fixade jag bara håret hemma, sminket fanns det god tid till att fixa där borta. Tävlingen gick på några timmar, när den va slut satte vi oss på bussen igen för att påbörja våran 7 timmar långa resa hem till Västerås. Det är inte det roligaste att sitta stilla på en buss så länge, man vill bara hoppa upp och springa.

Där har ni min helg, bilderna kommer nog senare när jag hittat dem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0