Niccodemus

Var ut till stallet idag och hälsade på Nicolina och hennes häst Nova. När jag kom dit runt 12 smsade jag Nicco och frågade om hon redan kommit, då fick jag de här svaret: "Va sa vi 12? xD jag cyklar på en gång" haha, en timme senare var hon i stallet, helt slut efter att ha cyklat. NIcolina skulle rida ut i skogen så jag fick springa brevid, och det var riktig motion, har aldrig vart med om en häst som går så fort haha.


(det ser ut som om jag har aphänder?)

När vi kom tillbaka fick jag skritta av Nova lite runt dammen. Det är därför jag har mjukisbyxor på bilden, hade inte förberett mig på att rida :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara påpeka det va kanske 40 minuter jag kom försent ahha ;D

2009-10-31 @ 02:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0