Suck...

Klumpig som man e stukade jag tummen idag på dansen...Jag skulle göra ett snabbt steg och råkade trycka in tummen i den andra handen åt fel håll. Gjorde väldigt ont och kan inte röra den :P Går med bandage runt den nu. Ska ju bli väldigt kul att gå till skolan imorn, det är ju liksom höger handen som jag skriver med, men vi får väl lösa det på något sätt. 
Det här lilla inlägget tog ca 5 min att skriva p.g.a att jag bara kan skriva med ett finger, kanske låter konstigt när jag har 9 fingrar till men 4 av dem är ihop klistrade med tummen och vänster handen kan jag inte skriva med :P.
Det blir inga fler inlägg idag eftersom att det inte är så enkelt att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0