Premiär med Förort!

Jag har varit dålig på blogga nu, en hel vecka sedan. Men jag har inte haft tid, eftersom vi har premiär idag (20/11) så har jag haft repetition varje dag hela veckan från kl 17.30-21.30. Sen har jag inte orkat heller, man blir heeelt slut efter 4 timmar träning.
Det ska iallafall bli skitkul med premiär, jag har längtat efter den här dagen sedan Januari när jag var på audition!
Igår på genrepet hade vi lite publik, eller det va bara 10 pers så det va inte ens 1/4 som va där.

Du kan fortfarande beställa biljetter här
: http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=F%F6rort (premiären är utsåld).
Jag är redan lite nervös, sitter typ och hoppar med benen (mina kompisar vet, haha. Sitter typ alltid och hoppar och sparkar med benen när jag är nervös eller ivrig). Lyssnar på lite pepp-musik också, låtar från musikalen och "Don't stop me now" med Queen och "Footloose", man blir verkligen peppad glad av dem.
Jag har tagit massa bilder från våran loge som nog kommer in lite senare :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0