Mys i rosa duntofflor

Nu sitter jag här i mina rosa duntofflor och äter pepparkakor. Har släckt ner lite och tänkt lite små lampor och tända ljus, jätte mysigt. Jag har jätte svårt att fatta att det är 1 december imorn. Känns helt sjukt att halva 8an har gått redan. Jag kommer ihåg när jag tyckte att det skulle bli läskigt att börja 8an med alla betyg och sånt. Så läskigt är de ju inte :P. visst känner man väl att man har lite press på sig, msn vill ju ha bra betyg så att man komma in på den linje man vill gå. Jag har redan bestämt mig vad jag vill gå, Carlforskas estetiska linje. Får väl se om jag kommer in, men jag tänker iallafall satsa på det.

I lördags hade vi sista föreställningen men Förort :'(. Kändes inte alls kul. Jag började gråta när vi stod och tackade publiken, sen grät jag ungefär resten av kvällen, haha. Förlåt alla som jag var med om jag var lite tråkig :P. Men att det är slut känns helt ofattbart. Genemskapen och alla sköna människor, några kanske jag aldrig träffar mer? Eller, okej, vi ska antingen åka på turné till Örebro i Januari eller så blir det en återträff. Men efter det då? Vem vet.
Det har iallafall vart den bästa tiden i mitt liv. Att få gjort de man älskar med alla underbara människor omkring en.
Kommer sakna alla så grymt mycket, även de jag inte pratade så mycket med. Bara att inte se dem varje dag som jag gjort i två veckors tid nu. Det har bara gått en dag och jag saknar alla redan.


Jag och Johanna

Den 24 Januari var jag på audition på cuLTUREN med min kompis Sara. Båda var super nervösa. Jag skulle in innan henne. Så fort jag öppnade dörren in till rummet där regissörerna satt så försvann nervositeten. De var jätte trevliga och jag kände mig helt bekväm.
Det var nästan ett helt år sedan, men jag minns allting i detalj som om det vore igår.

Nej nu ska jag sluta att ösa min deppighet över er. Jag ska gå och lägga mig nu.
Ha det bra alla underbara<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0