Halmstad, 6 timmar buss...!

Sitter just nu och kollar på rankinglistan över dansgrupperna i Sverige för att se vart W.E (min grupp) ligger, just nu på 5 plats. Ska ju åka på tävling senare idag, till Halmstad. Orkar inte åka buss i 6 timmar igen, gjorde ju det för 2 veckor sedan :P. Man blir väldigt rastlös i benen. Det är tur att man har kudde och filt med sig så kan man sova lite ;). Det blir att bo med Mimmi på hotellet och bussen, ruligt ruligt. Min tumme gör fortfarande ont...Går med bandage och varje gång jag råkar röra på tummen så knakar det, kontigt. Jag trodde först att det var brutet men mamma trodde inte att det var de, får väl ringa vårdcentrale på Måndag och kolla upp vad de tror de är. Känns ju inge kul att gå runt och ha ont.
Nu ska jag hjälpa mamma packa och sedan laga lite mat :) Det blir pizza ;D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0